Не є секретом, що побудувати успішну кар’єру в музичній сфері достатньо важко, але цілком можливо. Завдяки інтернету, соціальним мережам, стрімінговим платформам фахівцям тепер легше знаходити аудиторію та отримувати монетизацію за прослуховування. У цій статті ми дамо декілька порад, які допоможуть музичним працівникам збільшити доходи та кількість прихильників. До речі, якщо вам також цікава
робота за кордоном, знайти актуальні вакансії можна на сайті Jooble.
Які професії існують в музичній сфері?
Музичний бізнес охоплює широкий спектр професій, які пов’язані не тільки з концертною діяльністю, але й написанням композицій, маркетингом, організацією подій, керуванням проектами тощо. Крім професій співака та інструменталіста, на тут можна вибрати вакансію:
- композитора;
- звукорежисера;
- продюсера;
- діджея;
- маркетолога музичного контенту;
- івент-менеджера тощо.
У цій сфері вирішальне значення має талант, а не спеціальна освіта. Проте, здобути фундаментальних навичок можна у вищих навчальних закладах за напрямом «Культура та мистецтво».
ВНЗ дають студентам можливість навчатися в естрадних виконавців, опанувати сучасні техніки вокалу, аранжування, режисури, отримати досвід на сцені в Україні та за кордоном. Тут можна згадати про сайт з вакансіями Jooble, на якому прямо зараз пропонується
робота Велика Британія.
Поради для просування кар’єрними сходами для музикантів
Разом з експертами компанії Jooble ми проаналізували тренди останні тренди музичної сфери та виділили 5 порад, які допоможуть молодим артистам знайти роботу.
№1. Шукайте варіанти співпраці з лейблами
Зараз в Україні працюють тільки два масштабних дистриб’ютори – Believe та Orchard. Виконавцям та музичним працівникам, які не мають аудиторії та досвіду, досить складно потрапити на ці лейбли. Проте, існують видавничі компанії, що розміщені на цих платформах. Молоді музиканти можуть публікувати свої композиції через них, віддаючи певний процент від свого прибутку.
№ 2. Активно ведіть соцмережі
Найкращим майданчиком для безкоштовного просування своєї творчості сьогодні залишається TikTok. Досвід артистів показує, що аудиторії подобаються відео з простими рухами в такт музиці, гумористичні скетчі, моменти зі зйомок кліпів та записів пісень. У профілі в Instagram краще показувати своє життя в сторіс, висловлювати думки в постах, публікувати дати релізів, сольних виступів тощо.
№3. Не працюйте «в стіл»
Не бійтеся публікувати готові пісні й демоверсії на SoundCloud або YouTube. По-перше, це ще один спосіб знайти цільову аудиторію та отримати фідбек. По-друге, ці платформи часто переглядаються продюсерами у пошуках нових облич для музичного бізнесу, тому у вас є всі шанси отримати роботу.
№4. Використовуйте таргетовану рекламу
Реклама у соцмережах – це найбільш ефективний спосіб просування артистів, але для її запусків потрібно розумітися на метриках Facebook, TikTok Ads, Google Ads. Якщо вам дозволяє бюджет, зверніться до досвідченого таргетолога, який допоможе ефективно налаштувати рекламний кабінет. У протилежному випадку можна самостійно пройти курси таргету.
№5. Відповідально розподіляйте бюджет
Після релізу треку ніколи не витрачайте весь свій бюджет на зняття коштовного кліпу та рекламу. Покладати надії лише на одну пісню не є раціональним, тому що молоді виконавці дуже рідко вгадують з першими роботами. До того ж, не треба витрачати кошти на накрутку ботів для Apple Music та Spotify, адже після таких дій ваш акаунт та музика потраплять у «тіньовий бан».
Партнерський матеріал